GJENNOMBRUDDET I DIN BUSINESS
Brand Your Attitude - Bruk Arketypene



VIP DAG Lørdag 14. januar ONLINE
kl 10.00 til kl 15.00
Når dagen er over, vil du være klar til å kaste deg over websiden med opt-in-bokser, salgssider og alt annet materiell du har
Din Attitude - Ditt Brand!

Arketyper er universelle "former" eller "temaer" som alle kan kjenne seg igjen i.
For eksempel er REBELL eller DRONNING eller ALKYMIST slike former.
Når vi tenker på disse, har vi umiddelbart et bilde av hvordan det ser ut.
Dette er felles for hele verden. Selv om du og jeg ikke ser for oss nøyaktig den
samme Dronningen, har vi en idé om hvordan en dronning ser ut, og vi kan være
enige om hva som er "formen" Dronning.
Grunnstrukturene i de indre bildene våre de samme.
Din Business Signatur er det som er karakteristisk for deg. Det handler om de
kvalitetene vi alle har en følelse av, våre ideer, som umiddelbart forstås av andre
mennesker. De er universelle. Business handler ikke om et firma som snakker
med et annet firma. Det er personlig. Det handler om relasjoner og det er emosjonelt.
Vi kjøper ofte basert på hvordan vi føler for noe. Det er viktig at du er helt på linje
med dine helt spesielle evner og talenter. På den måten skaper du mening og
retning for dine kunder og etterhvert også for dine medarbeidere.
Arketyper forstås intuitivt. Det å vite hva din Signaturarketype, altså den arketypen som er hovedarketypen i din business, og den Arketypen som påvirker, gir deg nøkkelen til Din Business Signatur. Du finner DINE ord. Uttrykker DIN energi. Du skaper relasjoner til DINE ideelle kunder.
Når du ER din business, er brandet ditt personlig. DU er brandet ditt.
Da blir det viktig å kommunisere deg og businessen din på en slik måte at du er gjenkjennbar i alt du sier og gjør.
Alkymist? Explorer? Uskyldig?



Når du "brander" (bygger din merkevare) med Arketypene, skaper du en business med et tydelig budskap.
Du snakker rett og slett det språket kunden din identifiserer deg med, og som gjør at de trekkes mot deg.
Når du bruker et språk kunden din gjenkjenner, fremstår du som seriøs, pålitelig, trygg og ikke minst som en de stoler på og ønsker å kjøpe av.
I løpet av denne VIPdagen skaper du din komplette brand-manual.
Du blir helt klar på hvordan du skal snakke til målgruppen din, hvilke ord som er DINE ord.
Du lærer å kommunisere med målgruppen enkelt og lett på en måte som gjør at de tiltrekkes av deg.
Vil du ha med deg VIPdagen der du finner DIN nisje også? Klikk HER for detaljer.
FINN DIN BUSINESS-ARKETYPE
Hva om du kunne skille deg ut fra mengden slik at dine ideelle kunder enkelt finner deg - og tiltrekkes av din spesielle utstråling?
På denne VIPdagen lærer du ikke bare hva som er din business-arketype, men også hvordan du skal bruke den til å bli synlig på nett som deg selv, snakke DITT språk og skape nye kunder til businessen din ved å være DEG.
Du blir krystallklar når det gjelder å presentere deg selv, hva du skal si, til og med vite hva du skal ha på deg!
slik at du effektivt kan bruke brandet ditt i businessen din - og alle andre aspekter av livet ditt.
STERK - SELVSIKKER - SERIØS - SUVEREN
Du vet hvordan en billedkunstner eller forfatter synes på uttrykket?
Du kan se et bilde eller lese en tekst, og det er tydelig for deg nøyaktig hvem som har malt eller skrevet det?
Det samme kan du gjøre for din business når du brander med arketypene.
Du brander rett og slett din attitude. Når du brander attituden, fremstår du autentisk og helstøpt.
Hva er Attitude
De fleste tenker på attitude som en som står med hendene
i siden og et skjeivt flir om munnen, hoften litt ut og en tøff mine og på toppen av det hele er litt over kanten frekk.
Men attitude er din måte å fremstå på uavhengig av om du er tøff, myk, morsom, sårbar eller kreativ.
Attitude er en holdning og en måte å fremstå på. Attitude er så mye mer enn bare ett uttrykk.
Hvis du er den typen som liker å skape magi i din business og for kundene dine,
har du en Alkymist-Attitude.
Hvis du er typen som alltid tenker nytt, er opptatt av nye trender, nye måter å gjøre ting på, nye veier å gå i din business og for kundene dine,
har du en Explorer-attitude.
Hvis du er typen som liker å ta vare på andre, skape en god atmosfære og vakre omgivelser i din business og for dine kunder,
har du en Romantiker-attitude.
Det er 12 branding Arketyper. Alle har EN hovedarketype og EN Arketype som påvirker.
Din attitude må gjenspeiles i brandet ditt, slik at du fremstår som DU er, og ikke som en kopi av andre.
I denne workshopen vil du ikke bare få en forståelse av hvem du ER som brand,
men hvordan du skal kommunisere med kundene dine for å skape en relasjon til dem på deres premisser.

Branding with Archetypestm
Arketypekortene vil bruker på VIPdagen
Eksempel
I kurset får du en test, som viser dine to arketyper:
Hovedarketypen for din business, og
Den arketypen som påvirker mest
Disse to utgjør fundamentet for ditt brand, og inneholder
1) Dine styrker
2) Dine utfordringer - det du må passe på, kimen til vekst
3) Dine branding-ORD
I tillegg skal du bruke dine to arketyper til å finne ut hva du helt nøyaktig er en ekspert på, hva du står for i din business og hva du kan bidra med i forhold til kundene dine.
Du lærer hvordan du bruker dette til å kommunisere med og hvordan du fremstår for kundene dine.
Hvem er VIPdagen for?
VIPdagen er for en liten gruppe som ønsker å få bedriften sin synlig på nett.
Jeg tar inn maksimum 7 stykker i denne gruppa, for da kan vi jobbe individuelt selv om vi er en gruppe.
Når du går ut fra denne VIPdagen, har du et helt klart bilde av hvem du ER som business:
Budskapet ditt. Hva DU er ekspert på. DINE spesielle evner og talenter som bare DU har.
Og hva du står for som business.
Vil du ha en VIPdag med meg helt alene?
Kontakt meg på e-post jamiesiv@jatilmeg.no og skriv JA, jeg vil snakke med deg om VIPdag!