Businessgjennombruddet
Ta av i 2017

Få et skikkelig gjennombrudd i businessen din
Lær å bruke dine styrker, din personlighet og din autoritet til å være nettopp den kundene dine trenger

KURSSTART tirsdag 25. april - 13. juni
Varighet 7 uker - hver tirsdag kl 19.00 - 21.00 online

Dette kurset er for deg som...

Er lei av å ikke "få til å finne Drømmekunden"
Vil vite hvordan du skaper DIN merkevare når det er du selv som ER den
[og lære å bruke merkevarebygging i markedsføringen]
Finne den nisjen du virkelig ønsker å jobbe i, som du kan tjene penger på
Bygge et skikkelig innhold, både i businessen og markedsføringen

Transformer dine Business Arketyper

Du bygger businessen din fra innsiden og ut

Mindsettet ditt er mye viktigere i business enn mange tror. Det er supert å bygge en business basert på det tekniske, men hva er innholdet?

Hvordan står det til med selvfølelsen?
Stopper frykt og begrensende overbevisninger deg fra å være synlig?

Når du bygger et solid mindset vil du

- Føle deg autentisk og ærlig
- Føle deg komfortabel med å være synlig

- Bli leder i businessen din - og i livet ditt
- Bli løsningen andre er på jakt etter

- Gjøre det du elsker. I stigende grad.
- Gjøre det som er lett for deg, som gir deg stor glede og en indre fred

- Skape en pulserende, spennende business

Det starter her.
Nå.

Vi begynner med DEG som brand.
Når du bygger en solid merkevare, kommer kundene

Når du har jobbet deg gjennom denne modulen, vet du nøyaktig hvem du er som merkevare, og hvordan du skal kommunisere 
med kundene dine. Du lærer hvilke ord skal du bruke, hva du egentlig står for og innenfor hvilket område du er eksperten.
Jeg lærer deg hvordan du kan fortelle om det på en måte som kunden forstår.​

Kundene du drømmer om

De er hyggelige. Morsomme. Gode å kommunisere med.
De er enkle å ha med å gjøre.
De tenker.
De er ikke redde for følelser.
De er kvinner.
De er menn.
De er unge, gamle, tenåringer.

Hvordan skal vi beskrive dem på en slik måte at vi kan nå dem - og kunne kommunisere med dem? Hvordan gjør vi egentlig en skikkelig målgruppebeskrivelse? Når er den god nok? Når vet vi at det er DRØMMEKUNDEN vi har nådd?

Har vi en målgruppe vi kan tjene penger på?

Drømmekunden betaler - og gjør jobben.
Punktum.

Når du har jobbet deg gjennom denne modulen, vet du nøyaktig hvem du vil jobbe med.

Inspirer og motiver kundene dine med din nye måte å tenke business på

En nisje som inspirerer deg - og kunden din

"Jeg trenger ikke å tenke nisje, jeg selger jo alt jeg har til alle".

Ja, det kan det godt hende du gjør. Men hvordan skal du selge ALT du gjør til "alle"? Alle trenger ikke alt du har. Den markedsføringen blir ekstremt dyr, og det blir som å skyte en haglladning ut i lufta uten å vite om det er noe der du kan treffe.

Det er derfor superviktig å finne riktig nisje.

Dette henger sammen med hvem du ER, hva du vil GJØRE, og hvem du skal gjøre det sammen med.

Men nisjen er litt mer enn det. Nisjen skal være mulig å tjene penger på, den skal være lett å kommunisere i.

Dessuten: når du har funnet din unike nisje, er du mindre konkurranseutsatt. 

Nisjen din er viktig.
Den gir deg rammen for hva du skal kommunisere og hvordan.

Når du har jobbet deg gjennom denne modulen, vet du nøyaktig hvilke markeder du vil selge hvilke produkter på

Verdiskapende innhold

HVA skal du selge?
Hvor MYE skal du selge for å kunne leve av businessen din?
Står innholdet i kurset ditt til prisen?

Overleverer du?
Underleverer du?

Forstår kunden HVA du leverer? Er det klart og tydelig?

Mange gründere overleverer, men ikke på de riktige tingene. Dermed føler de at de leverer og leverer og får lite igjen.

Det skal kanskje bare en liten endring til for at du skal kunne levere mindre, mens kunden føler at du leverer mer.

Innholdet ditt er utrolig viktig. 
Verdien du skaper for kunden er det viktigste du leverer.

Når du har jobbet deg gjennom denne modulen, er du klar på hva du leverer av verdi, og hva det er verdt.

Bonus 1
Ta testen! Finn DIN businessarketype

Hvem ER du egentlig - som merkevare?
Branding med Arketyper handler nettopp om det. Hvem du ER som business.

Denne bonusen får du så fort du har meldt deg på til kurs.

Bonus 2
Sjekkliste for oppstarten

Mange gründere kaster seg uti gründerlivet og gjør det første de kommer på. Men før du begynner er det viktig å tenke over en del ting som angår businessen din.

Dette er spesielt viktig fordi du ellers ender opp med å bruke en haug med penger på ting som ikke er nyttige nå, og som du aldri får bruk for senere.

Denne bonusen kommer etter modul 2

Bonus 3
Profitt-pyramiden

Når du bygger opp businessen din er det superviktig at du holder fokus på hva du leverer, hvordan du leverer det, og hva du tjener på det. Hvis du ikke tjener penger på det du jobber med, kan du ikke være i business.

Profitt-pyramiden viser deg enkelt hvordan du kan bygge opp din business slik at du både jobber med det du elsker og tjener penger på det etterhvert som du går.

Profitt-pyramiden handler om "the sweet spot" der en kunde går fra interesse til påmelding - og dermed inntekt for deg. 

Det skjer når DE ser verdien av det du leverer, og du faktisk leverer det de trenger og ønsker.

Kursets format

Kurset går over 7 uker
på tirsdager kl 19.00 - 21.00 på Zoom



Hver tirsdag kl 19.00 går vi på Zoom (webinarplattform) der vi ser hverandre og snakker med hverandre

Du får du en video, oppgaver, info-ark og alt du trenger for å lære det du skal i hver modul
og alt grunnlag du trenger for å gjøre oppgavene

Hver uke er det Q&A med meg live på webinarplattformen Zoom
Du kommer med alle spørsmålene dine, og jeg veileder dere i gruppe og individuelt i gruppa

Du får en egen Facebookgruppe som er hemmelig, lukket og låst for alle utenforstående.
Alle medlemmene skriver under på taushetsplikt.

Alt om styrker, talenter og Arketyper